Известие

Collapse
No announcement yet.

16 Въпроса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Евала ти правя за ентусиазма,и опита който направи/аз до сега не знам някой да го е правил/ и е видно че работи за сега,само се надявам комутаторите в ЕКУ-то да издържат
    Да колега това трее се има в предвид,и щом казваш че може да изгори компа ,ще трее си разкодирам един комп и да си го нося с мене за резерва откачам моя и закачам разкодирания ,та да няма проблеми с имобилаизера на ключа .Паля и газ и пътните помощи няма да ми избиват зъбите.Обаче с тези бобини щайгата излетя,дали досега е вървяла на 3 цилиндъра,понеже е имала някоя бобина за боклука,или е от бобините аз незнам ,ма смени и звук на мотора и подобри вървенето.

    Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
    Евала за резултата. Имаш ли по-точни цифри за разликата в разхода спрямо преди?
    Не колега не съм засичал нищо просто днес минах по един път кадето минавам често и го познавам добре и ходих преди 20 дни пак и преди изхарчи 80 евро бензин и почти не остана нищо сега сложих пак 80 евро и като се прибрах беше останало доста повече от преди и при същото каране просто сега върви по леко от преди
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • #47
      Колеги по въпроса за кутията никой нищо не казва ,ма има време все някои ще обади нещо.Имам още 2 въпроса кой си е правил чип на 16 клапанов мотор и какви са отзивите,че досега съм питал 2 ма души и ми казват как с него така и без него.И другия въпрос е има ли колега да е сменял лагерите на балансиращите валове ма не докато мотора е бил на земята ,а на колата и трее ли да се вади мотора за тази цел.Аз не искам да елиминирам валовете искам да си ги ползвам ма сега вие,вие и ме дразни и след като обсъдих положението с един колега се установи че лагерите им са за смяна.
      Attached Files
      Last edited by nicola 59; d.m.y г., 00:20.
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #48
        Ако сваляш скоростите за смяна, ще ти се открият 2-те тапи на баланс валовете, които няма как да стигнеш до тях, освен ако скоростите не са долу...

        Като цяло доста народ караме без ремък на баланс валовете и лично аз нямам проблем вече 40 000км. Така, че ако наистина много вие, по-добре махни ремъка, другото си е бая разправия

        Разиката между скоростите на 1.8 16в и 2.0 16в, ако не се лъжа на двойката идват с десетина км по-дълги, което е добре ако ще я караш доста извънградско, защото на по-ниски обороти ще си с по-висока скорост, съответно ще е по-икономична. Не знам защо искаш да я сменяш с такава от 1.8 16в, освен ако тази сегашната ти има някакъв проблем. Иначе чисто механично няма никакви грижи да сложиш от 1.8 16в Аз съм с скорости от 1.6 16в с най-късия диференциял, а пък мотора е 2-ка
        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 11:11.
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Ако сваляш скоростите за смяна, ще ти се открият 2-те тапи на баланс валовете, които няма как да стигнеш до тях, освен ако скоростите не са долу...

          Като цяло доста народ караме без ремък на баланс валовете и лично аз нямам проблем вече 40 000км. Така, че ако наистина много вие, по-добре махни ремъка, другото си е бая разправия

          Разиката между скоростите на 1.8 16в и 2.0 16в, ако не се лъжа на двойката идват с десетина км по-дълги, което е добре ако ще я караш доста извънградско, защото на по-ниски обороти ще си с по-висока скорост, съответно ще е по-икономична. Не знам защо искаш да я сменяш с такава от 1.8 16в, освен ако тази сегашната ти има някакъв проблем. Иначе чисто механично няма никакви грижи да сложиш от 1.8 16в Аз съм с скорости от 1.6 16в с най-късия диференциял, а пък мотора е 2-ка
          Колега благодаря ти че си любезен и конкретен както винаги.Сега ще поясня положението Аз пътувам само на дълго и ми е нужна най дългата кутия,с една дума тази която е на колата,обаче между 80 и 130 километра ми вие малко 5 та скорост лагера под страничния капак,и понеже имам във двора една алфа 155 1.8 16 на 100 000 километра ,колата е направо нова мислех да си прехвърля кутията и същевременно да погледна съединителя ,но се притеснявах от това което казваш ти ,че може да е по къса на 1.8,а аз не искам къса кутия.За валовете знам ,че може без ремък тука в Италия тези ремъци масово ги махат,на една част от колите се отразява добре на друга не има много доволни хора обаче има и Алфи които не понасят тази маневра,аз лично незнам защо уж са все еднакви.При мене обаче не е въпроса дали ще вибрира или не ,аз не искам да губя кинетичната енергия на мотора,като например олекотен маховик,олекотени шаиби,и без валове.Олекотяването е допустимо при коли като твоята,а именно кола която се кара в обороти и има къс диф.Олекотения мотор влиза по бързо в обороти и ги губи по бързо ,аз си карам на 5 та или 4 та с 1500 оборота в баир и колата наема при подаване на газ без да свалям на по малка предавка ,при олекотения мотор трее да свалиш една на долу и нормално ще се истреля по бързо от мене ще е по бърз дори и ,ако сваля и аз една предавка,но при това положение се вдига разхода на гориво.Точно за това искам да си запазя валовете,на дълги преходи с багаж в колата е по добре като се засилят всички железа в мотора.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #50
            Има вариянт за смяна на предните лагери без да се свалят скоростите, но е доста вандалски. Трябва да се завари нещо за лагера и да се избие с обрятно чукане, както казах е вандалско, но работи.
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
              Има вариянт за смяна на предните лагери без да се свалят скоростите, но е доста вандалски. Трябва да се завари нещо за лагера и да се избие с обрятно чукане, както казах е вандалско, но работи.
              Тя и френската любов според някои може да е вандалски акт ма според мене е голяма благинка та колега тия дни ще пробвам понеже при мене вият предните и идеята е гениална ,а при мене още по добре понеже навремето работих като заварчик и при първа възможност ще ги парна с телоподаващото
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #52
                Ники, слагай дизелова 5та и ще се родиш, откъм шумове и разход. Ако има някаква разлика между 1,8 и 2,0 тя ще е в 5тата предавка. Дори и да доиде къса мяташ 5та от TD и си на целата газ.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Ники, слагай дизелова 5та и ще се родиш, откъм шумове и разход. Ако има някаква разлика между 1,8 и 2,0 тя ще е в 5тата предавка. Дори и да доиде къса мяташ 5та от TD и си на целата газ.
                  Ма дизелова 5 та от 1.9 или от 2.5 и има ли колега които кара бензинова кола с дизелова 5 та да каже с какви обороти се движи с 100 километра
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                    Ма дизелова 5 та от 1.9 или от 2.5 и има ли колега които кара бензинова кола с дизелова 5 та да каже с какви обороти се движи с 100 километра
                    От 1,9тд.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #55
                      Аз искам да използвам темата на колегата Никола и да попитам, как стои въпроса с "изгубената искра" при 8 клапановите туйн-спарк мотори? Можели и при тях да се приложи това модифициране - едновременно подаване на искра и на двете свещи в цилиндъра, чрез смяна местата на кабелите?
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                        Аз искам да използвам темата на колегата Никола и да попитам, как стои въпроса с "изгубената искра" при 8 клапановите туйн-спарк мотори? Можели и при тях да се приложи това модифициране - едновременно подаване на искра и на двете свещи в цилиндъра, чрез смяна местата на кабелите?
                        Паа... То там нее ли така принципно!?
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                          Аз искам да използвам темата на колегата Никола и да попитам, как стои въпроса с "изгубената искра" при 8 клапановите туйн-спарк мотори? Можели и при тях да се приложи това модифициране - едновременно подаване на искра и на двете свещи в цилиндъра, чрез смяна местата на кабелите?
                          Абе аз доколкото знам, при 8-клапановите си е така по начало-двете свещи на един цилиндър подават едновременно. Виж, че двете свещи на всеки цилиндър идват от различна бобина. Само дето тия бобини същевременно подават искра и на друг цилиндър, който е в неработен такт, т.е. пак има wasted spark. Само че не знам каква е схемата. Абе с две думи, на нашите мотори с 4 бобини се подава ток на 8 свещи. Може би въпросът е как да се направи всяка свещ да си има бобина и би ли имало ефект от това
                          Last edited by Dimicha; d.m.y г., 15:16.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                            Абе аз доколкото знам, при 8-клапановите си е така по начало-двете свещи на един цилиндър подават едновременно. Виж, че двете свещи на всеки цилиндър идват от различна бубина. Само дето тия бубини същевременно подават искра и на друг цилиндър, който е в неработен такт, т.е. пак има wasted spark. Само че не знам каква е схемата. Абе с две думи, на нашите мотори с 4 бубини се подава ток на 8 свещи. Може би въпросът е как да се направи всяка свещ да си има бубина и би ли имало ефект от това

                            При верижния туин спарк има две бобини с по 4 високоволтови изхода, дотук ок! Всяка бобина обаче съдържа в себе си две отделни бобини с по два изхода високоволтови. В резултат на това се получава ,че на практика имаме 4 бобини с по 2 изхода за свещи (8 свещи)! Искра се подава на всеки цилиндър и на двете свещи едновременно, но от различните бобини това е.
                            (ако трябва да съм по-точен във всеки момент се подава на 4 свещи искра като 2 от тях е на един и същ цилиндър а другите 2 отиват на вятъра един вид)
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #59
                              Защо ще са на вятъра другите две,те не са ли на другият цилиндър,на който също буталото му е в горна точка (тази на запалване) ,тоест 1-ви и 4-ти палят едновременно и 2-ри и 3-ти също,така имаме 4 искри на два цилиндъра в една и съща позиция.
                              П.С. Това са мои разсъждения де,не съм сигурен Жабарите кво са мислили,нпо така е най удачно да бъде,след като е с по две нормални свещи на цилиндър... иначе файда,пак искра на вятъра
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                Защо ще са на вятъра другите две,те не са ли на другият цилиндър,на който също буталото му е в горна точка (тази на запалване) ,тоест 1-ви и 4-ти палят едновременно и 2-ри и 3-ти също,така имаме 4 искри на два цилиндъра в една и съща позиция.
                                П.С. Това са мои разсъждения де,не съм сигурен Жабарите кво са мислили,нпо така е най удачно да бъде,след като е с по две нормални свещи на цилиндър... иначе файда,пак искра на вятъра
                                Оул... В дълбока грешка си!! Когато пали 1-ви цилиндър буталото на 4-ти също е горе ама това не значи че и тои ще пали! Нали там има някаки такива "четритактов двигател" (http://www.youtube.com/watch?v=M1h9eU9YH5o) !! Само за подсказка, представи си делкото на Жигула, пали само един цилиндър няма как да подава искра на 2 едновременно се'ш се
                                Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 14:26.
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X